Tema: Re: El dviratis
Autorius: Sail
Data: 2013-09-11 11:21:21
Man visa konstrukcija atsistojo i kaina kazkur 3500 mazdaug.
Bet dalis gelezu tai pigi xernia.

Jei darytis sirpotrebini varianta be ekstremumu, toks kaip pas mane ir yr,
tai 48 V ukis yra teisingas pasirinkimas.
Variklio reikia bent 800 vatu, kad kaifas butu vaziuot.
Visi tipo 24V 200W tai ismesti pinigai i bala.