Tema: Re: El dviratis
Autorius: AndriuZ
Data: 2013-09-16 15:30:57
pala
variklis sveria kiek ? 10 kg?
vairuotojas su dviraciu gali siekti 100kg

su E varikliu ir V brake apsikrauna stipinai del tu 10kg
su diskiniais stabdziais - stipinai apsikrauna del 100kg inercijos

idomumo  kodel E varikliuko atveju, taip aktuali ta stipinu apkrova ?

"vedarinis"  parašė naujienų news:l0pnt0$qau$1@trimpas.omnitel.net...

El. dviracio atveju yra toks niuansas, kaip paties hubinio variklio mase ir
inercija - diskinis stabdis tiesiogiai pritvirtintas prie variklio ir
stabdymo jega perduoda i ratlanki, o v-breikai ne tik stabdo rata, bet ir
per stipinus stabdo variklio sukimasi is inercijos (jei nera regeneracijos).
Del to stipinai ir stipinavimas bene svarbesnis uz pacius stabdzius
ebaikuose.

"John Smith"  parašė naujienų news:l0pn3a$pig$1@trimpas.omnitel.net...

manes vbrake ne kart nepavede riedant nuo kalno tikrai didensiu greiciu nei
45km/h
diskiniai bus brangesni ir sunkesni