Tema: Re: El dviratis
Autorius: lietuvys
Data: 2013-09-13 10:52:07
Neturiu aš elektrinio dviračio, tačiau kartais minu su vaiku kėdutėje
virš galinio rato. Masė padidėja, spėju apie 20 kg, o mano dviratis ir
taip sveria per 16 kg. Na ir ką - pavažiuoju. Taip, toli važiuoti
nesinori, į kalną sunkoka, greitai nepavažiuosi, bet vis viena keliauji,
smagu. Reikia psichologiją keisti, kad nėra kur skubėti ir viskas ok.
Važiavimo greitis tampa lėtesnis už tingių moteriškių, kruisinimo -
15km/h ar mažiau, vidutinis - mažesnis.

Todėl manau, kad paėmus kokį 14 kg dviratį ir pridėjus dar 10 kg nebus
tragedija jį minti be variklio, jei pats variklis labai nestabdys.