Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: Laimis
Data: 2012-02-23 11:30:07
azartas rašė:

> Iš vienos pusės - čia tik mano pirminis klausimas, ar įmanoma turėti
> pratekančio srauto kaitinimą. Jei tai per sudėtinga - 20 sekundžių
> laikas nėra jokia problema.
> Iš kitos - jei tokie sprendimas egzistuoja, vadinasi tai įmanoma:
> http://www.youtube.com/watch?v=vFvD3kB6vVI

Na bet ir prasminga ieškoti youtubėj...
Atsiversk originalių produktų specifikacijas ir surask nors vieną
tankless instant boiling. Visi jie — boileriai. Taip, specializuoti
(aptarnauti įvairius biurus, renginius, konferencijas, kt., t.y.
dešimtimis puodukų per h), galbūt kažkiek optimizuoti energijos
nuostoliais į termosus, tačiau boileriai. Šilumos nuostolių, deja,
nepateikia. Abejoju, kad nuolatiniame pakaitinimo režime vartotų mažiau,
nei kokius 40-60W. Įvertinus pagal tai, kad ~3,4 litrų talpos
*kokybiškas* vakuuminis Thermos Nissan termosas vidutiniškai per valandą
(dešimties h trukmėje) praranda ~16-18 kJ, t.y. per pirmąsias valandas
nuolat „garuoja“ ~5-6 W·s.

> Tai tokio pačio galingumo 1 metro ir 3 metrų ten'ai 300 ml vandens tūrį
> užkaitins per tą patį laiką?

Visų pirma priklausomai nuo tenų termotalpos (t.y. masės). Ne nuo jų
paviršiaus ploto, nes tiek 1 m, tiek 3 m plotas tokiam (mažam) kiekiui
vandens nevaidina jokio kiek reikšmingesnio šilumos srauto/perdavimo
sumažėjimo efekto (konvekcija ir burbuliavimas vienodai efektyviai
vyksta visame tūryje).
Pats pagalvok: 100 W 1 m^2 ploto ar 10 W 0,1 m^2 ploto. Koks skirtumas?