Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-23 09:46:28
Tamsta matau dar labiau paprogresavęs savo manijose, aš dar iki puodelio
šildymo nenusiritau :)
Jau nekalbant apie 3 punkto b variantą :D
Realiausiai įgyvendinamas 1 variantas, geriausias 3, bet šaldymas nemanau
kad reikalingas, nebent kokiam ofisiniam-konferenciniam sprendimui, kai
reikia arbatos urmu ir išsyk tinkamos gerti.
Individualiam vartojimui užtektų temperatūros-laiko sekimo ir indikacijos.
Na, o 4 punktas tai aišku jau visiška ekstazė ir orgazmas, bet kol
nepraeita mechaninė dalis, apie ją anksti galvoti :)

Šiaip visą šį reikalą galima atskirti kaip du atskirus projektus -
ruošimas ir puodelio stebėjimas.
Pastarajam, jai nesirišinat prie konkretaus puodelio konstrukcijos, tiktų
alia guminė apyrankė su integruotu hardvaru: mauni ant bet kokio puodelio
ir naudojies. Tik va su indaplove nežinau kaip supažindinti tokį daiktą :)

> Ir tokiem sprendimams nereikia galingo įvado. Gal turite dar geresnių
> idėjų? :)

jo, yra - ir pati arbata kad būtų plikoma pratekančiu būdu, alia kaip kava
garais perpučiama :)
Va toks va aparačiukas, kaip tik tinkamas geekų konferencijų rengimui :D
http://www.youtube.com/watch?v=TZ014sAYPZc

Dėl biznio pasiūlymo kol kas deja ne, nes turiu šviežiai pastartuotą
interneto parduotuvę, tai dar reikia nemažo įdirbio, kol viskas susigulės
į savo vėžes :)
Bet mintį ausiu... kad ją kur bala... tai reikėjo tau čia įsikišti, aš jau
buvau apsiraminęs :D

azartas