Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-22 17:48:14

> Tai, kad į temą. Aš, pavyzdžiui, kartais pykteliu, kad net batų
> raišteliams reikia bene pusės minutės...
> (o ką jau bekalbėti apie gamtinius reikalus?)

Tema: karšto vandens gavimas. Temos priežastis - tinginystė.

> Taigi sakei, kad netinka... ;-)

kai sakiau netinka, galvojau apie viso tūrio kaitinimą, neatkreipiau
dėmesį, kad kaitinama tik dalis vandens.
Mea culpa :) bet variantas tik dalinai priimtinas, ale tinkamas
apmąstymams.

> Žinom, plaukiojom. Todėl ir siūlau išmesti iš galvos visas/tokias laiko
> optimizacijas, nes tos kelios minutės atsitraukimo nuo intensyvaus
> darbo, bėgimo yra labai naudingos (net jei dėl ūžiančios galvos ir

Su viskuo sutinku, tik atkreipsiu dėmesį, kad pas kiekvieną meditacijos
būdai skirtingi. Pas mane tam skirtas pavyzdžiui pusvalandis bėgiojimo
stadione. Arba va - jums vandens eiti į kitą pastato galą, o aš dirbu
namie, tad man tas arbatos darymas labiau panašus erzinantį kolegos
kalbinimą, kai mėgini susikaupti.
Todėl va ir galvoju, ką daryti su interuptu “irvėlužmiršauarbatąblia” :)
Gerai, baigiam šitą mintyjimą, čia jau temos prie bokalo... arbatos :)