Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-22 16:41:30
labai netgi įdomi idėja. Piešiasi toks vaizdas - į vertikalų vamzdį įkišti
ilgą teną, iš apačios paduoti vandenį.
Du neaiškumus matau išsyk:
1. Nejudantis vanduo užkais išsyk visu teno ilgiu, tai jį visą ir reikės
išstumti vienu kartu, gaunasi toks impulsinis režimas. Aišku, jei vamzdyje
telpa kaip tik vienas puodelis - tai viskas normaliai.
2. Teno šiluminė inercija, kokia gali būti jos įtaka? Nors žiūriu
kupre.lt, tai mažiausias strypas yra su 6,4mm ir 2kW.

Ir gal kas galėtų apšviesti, kokia situacija su apkalkėjimu, jis nuo
kokios temperatūros jau susidaro?

azartas