Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-22 13:38:25
> Tai negi iš ryto turėsiu nueiti į tualetą? Ar iki virtuvės, kur tas
> vanduo būna? Negi reikės atsukti čiaupą?

Kam ta ironija visai ne į temą?

> Jei tamsta nusiteikęs palaukti kokias 20 s., tuomet ~3,75 kW · 20 s.
> Labai panašus eco kettle variantas: kaitinimui iš vidinio rezervuaro
> (niekur nereikia eiti ir pilti) prileidi tik tiek, kiek reikia puodeliui
> ir su 2-3 kW galia užverdi vandenį per 20-30 s.

Va toks variantas gal ir visai priimtinas, reikės jį apgalvoti.

> Tai gal iš tikrųjų pagrindinė problema yra tinginystė ir kažkoks
> įtartinas nekantrumas, lėkimas, jei nenustygstama, nėra laiko pasėdėti
> ir palaukti vietoje tik minutę (klausimas kaip atsiranda laiko ir
> kantrybės tą arbatą sriūbčiot...)?ū

Klausimas buvo ne į omnitel.pafilosofuokim, todėl į priežastis gal
nesigilinkim :)

Nors atsakyti galiu - ar ne nuo tokios tinginystės atsirado automatinės
skalbiankės? Norėtumėt dabar kas nors rūbus rankom skalbti?
Tai va aš kai kartais intensyviai sėdžiu ir programuoju po n valandų per
parą, tai su ta arbata ar kava būna pačių įvairiausių nesklandumų, iš
kurių šaltos arbatos gėrimas yra pats elementariausias. Pvz būna, kad
atlieki visus veiksmus arbatai pasidaryti, tik praleidi vienintelį -
čainyko įjungimas. Stovi tada ir žiūri į šaltu vandeniu užpiltas
arbatžoles... for fun aišku, labai juokinga būna :)
Tad va ir galvoju, kad lygiai taip pat for fun pamėginti projektėlį
pasigaminti kokį namams. Idealus variantas, kad atėjęs į virtuvę aš jau
rasčiau užplikytą arbatos puodelį, bet čia gali užtrukti įgyvendinimas :)