Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: Kabal
Data: 2012-02-22 11:15:25
O tai termose arbata uzsiplikyti ne fengshui?

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message news:op.v92o6ue3a9rtzn@xps-pc...
termosas netinka, negi aš iš ryto turėsiu užsikaisti 2 litrus vandens ir
paskui jau iš termoso užsipylinėti arbatą? Nei šis nei tas.
Antras variantas irgi netinka, nors įdomus dalykas.
Reikalas tas, kad atsibodo ta rutina - nueiti pripilti vandens, užkaisti,
tada jau nueiti užsipilti arbatą. O dar dažnas atvejis, kad užverda,
ateini po pusvalandžio ir vėl turi iš naujo užvirti :)
Tad ir norisi, kad atėjai, užsipylei karštu vandeniu ir eini toliau
darbuotis.