Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-23 09:09:56
> (kažkas panašaus į instant boiling). Tiesa, abejoju, kad dėl tokių tenų
> masės ir dydžio vanduo užvirs greičiau, nei per kokias 10-20 s (juos
> apsemti net ir 400 ml vandens jau gali būti labai problematiška...).
> Jei per 10 s — 8 kW. Daugoka (ant ribos), net kaip kaip buičiai su el.

Iš vienos pusės - čia tik mano pirminis klausimas, ar įmanoma turėti
pratekančio srauto kaitinimą. Jei tai per sudėtinga - 20 sekundžių laikas
nėra jokia problema.
Iš kitos - jei tokie sprendimas egzistuoja, vadinasi tai įmanoma:
http://www.youtube.com/watch?v=vFvD3kB6vVI

> Masę pamiršai ir nuo ilgio ji nedidėja...? Sekant tokia „logika“, 3 m
> ilgio tenas turėtų užkaitinti dar greičiau?

Tai tokio pačio galingumo 1 metro ir 3 metrų ten'ai 300 ml vandens tūrį
užkaitins per tą patį laiką?