Tema: Re: arbata: uzkniso ciainykas
Autorius: azartas
Data: 2012-02-22 17:59:36
o jei paskaitytumėm pirmą punktą:
1. Nejudantis vanduo užkais išsyk visu teno ilgiu

Aš niekur nerašiau, kad jis būtinai turės būti pratekantis ir pilnu
srautu. Jį gi galima reguliuoti pagal poreikį - užkaito - prastūmei, arba
mažą srautą paduodi po kažkiek sekundžių.
O jei bus ne per sekundę - nieko tokio. Svarbiausia, kad jau vienas iš
gamybos elementų iškrenta - pripylinėjimas.

Aš turiu idėją ir su jūsų patarimais mėginu suprasti, ar galima ją
įgyvendinti ir jei taip - kokiu būdu.
Jei išsirutulios atsakymas - neįmanoma ar neverta, tai viskas taip ir
liks, kaip buvę.

Visais atvejais jums bus didelis dėkui už pagalbą :)