Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: buran
Data: 2009-06-02 15:39:13
Na, aš manau, kad kiekvienas, kas daro biznį susiduria su rizika ir
kritinėm situacijom ir žino, kad net tobulia pramastytam plane yra masė
nenumatytų aplinkybių.
Kad išvengti klaidų - reikia nieko nedaryti, tada tikrai nesuklysi.
O verslo planai kur viskas paskaičiuota ir įvertinta manau tik
vadovėliuose būna. Net pačios megastambiausios kompanijos susiduria su
nenumatytom aplinkybėm.
Va, General Motors ruošiasi skelbti bankrotą... Jie juk finansiniam
planavimui ir marketingui milijardus išleidžia - tik kas iš to.
Gyvenimas niekada netilps į verslo planą...
Tik prašom manęs nesuprasti neteisingai - aš už planavimą, analizę,
rinkos tyrimus, rizikos valdymą, biudžetavimą ir panašius burtus. Tik
yra toks blogis, kaip NENUMATYTOS APLINKYBĖS,  kurioms nusispjaut į
visus analizus. Ir nepabėgs nuo to nei vienas, kuris daro biznį.
Žinoma, sėdint prie kompiuterio ir baksnojant į buvusias klaidas, labai
lengva nurodyti akivaizdžias jų priežastis. Juk visi ekonomistai po
krizės labai aiškiai įvardina jos priežastis. Bet tik PO krizės, o
prieš krizę, mato atskiras blogas / geras tendencijas ir ateities
nuspėti nesiryžta.
O tie, kas daro biznį, būtent ir bando nuspėti ateitį, ir žinoma
kartais nudega.

Jesus expressed precisely :