Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: Zlatan
Data: 2009-05-28 11:15:45
1) zinoma, imant/duodant paskola, rizikos yra kalkuliuojamos. labai toks,
sakykime, akivaizdus patarimas:))
2) o kas paprastai buna paskolu uzstatai?
nezinau, kas paciam rase apie verslo idejos ar hardwariniu resursu
uzstatyma.

o kas Tavo komentuota zemiau- nemanau, kad labai labai susije su mano
postu.

geros dienos.