Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: Jesus
Data: 2009-05-24 21:14:27
Vis tik, manau, kad Lietuvos verslininkai nepakankamai dirba su prognozavimu
(forecasting), neskiria demesio, neturi tam irankiu, etc. Manau, truputi
pasipraktikavus, galima pakankamai tikslai prognozuoti 3 menesiu pardavimus,
kastus ir pelna, ir neblogai numatyti 6 menesiu rodiklius, speju - gali
buti, kad daugelis mazu imoniu nerengia biudzeto ir kasmenesinio jo vykdymo
sekimo (follow-up)

Jesus