Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: Dex
Data: 2009-05-22 11:12:53
problema, imho, giliau, nei atrodo. Normaliomis salygomis, verslininku,
zinoma, niekas neturetu gelbeti (bent jau ne bankai). Bet visuotines
krizes akivaizdoje reikia nestandartiniu sprendimu. Jei del nesveiko
skolinimosi pinigu kiekis rinkoje buvo ziauriai padidintas, o
traukiantis burbului dideliais tempai mazeja, naturalu, kad esamam
verslui nelieka kuo kvepuoti.

Gi pinigai musu ekonomikai kaip kraujas gyvam organizmui.

Taciau tolimesnis skolinimasis - kaip kompresas lavonui. Juk jei
skolinimasis sukele krize - kaip skolinimasis gali padeti ja iveikti?
Ne karta buvo diskutuota - pasiskolinus suma x, turi grazinti bazini x +
palukanas. Is kur imasi palukanos?
Kuo daugiau pasiskolini, tuo daugiau daugiau (spec. du kartai) turi
grazinti. Gerai butu jei skolintumemes is savo salies centrinio banko.
Deja, skolinames is uzsienio. Ka tai reiskia?

Ogi paskolinta baze grazinant paskolas iseina is salies (tai
menkniekis), taciau kartu iseina ir palukanos, kurios nebuvo
paskolintos. Taigi, is kur jos imasi? Jos imasi is vidaus lesu (kadangi
is uzsienio mes neuzdirbame pinigu) nei importo/eksporto balansas 20
nepriklausomybes metu yra neigiamas (del metu nezymiai galiu klysti).
Kas moka skaiciuoti, gali suskaiciuoti, kad su palukanomis per n metu
iseina n kartu didesnes sumos, nei buvo paskolinta!!!

Sistema ydinga, ir gali funkcionuoti tik pastoviu papildomu pinigu
spausdinimo budu. Kaip tai daro JAV. Taciau spausdinti reikia savus
pinigus, o ne skolintis svetimus.

Gal but cia turetu isikisti valdzia, taciau!!! valdzia pinigu
nespausdina! O gal visgi reiketu?

Dex