Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: Jesus
Data: 2009-05-27 16:37:33
DISKUSIJOS UZASTRINIMUI :)

Del knygu skaitymo / teoretikavimo:
As galiu drasiai pasakyti, kad visos knygos / straipsniai kuriuos skaiciau
puikiai veikia praktikoje, reikia tik atpazinti situacija ir taikyti zinias
kurybingai

Del lietuvisku "verslininku":
daugeli paprastu verslininku charakterizuoja teiginys: Paskolos yra tam, kad
daryti biznį :)
Tokie biznio darytojai gerai veikia (dar klausimas ar gerai, paziurejus ju
pelna, manau toli grazu nepasiekia to ka galetu pasiekti) augancios
ekonomikos salygomis.
Recesijos metu jie tapo paralyzuoti (literaturiskai transfixed) nes
negalvoja :)

palyginimui ,
Kažkas jas duoda, nes tikisi gauti palūkanas ir iš to gerai uždirbti :)
t. y kazkas pagalvojo, isanalizavo, atliko [savo verslo] rizikos analize...
o kodel ne patys pagalvojo tie kurie jame paskolas ?

jesus