Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: buran
Data: 2009-05-28 15:57:00
Kad nelabai ...
Apie jo artėjantį bankrotą jau bent prieš 3 mėnesius girdėjau.
Nemanau, kad paskelbus bankrotą pasipylė užsakymai.
Laikraštiniai straipsniai manau sudaro iškreiptą vaizdą: gamyba kažkiek
kvepuoja, o iš straipsnio gali pasirodyti, kad ten gyvenimas verda.

Bet tikslios situacijos nežinau, nelabai aš su jais reikalų turiu.

mumumčik zergatronas explained on 2009.05.28 :