Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: buran
Data: 2009-05-21 08:39:22
PVZ: įmonė turėjo kredito liniją apyvartinėms lėšoms. Kretito sutartis
pasibaigė, prekės dar ne visos parduots ir reikia pratęsti kredito
liniją, o bankas sako - nepratęsim.
Kontorą uždaro ir eina ieškoti darbo :)

Jesus was thinking very hard :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net