Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: bzik
Data: 2009-05-21 14:23:43
pritariu. Visapusiskai efektyviai dirbanciu imoniu ko gero vienetai visam
pasauly. Tos, kuriose lyg ir viskas gerai, kai gerai, turi silpnu vietu, bet
geru metu jas ignoruoja, o po to arba del sukauptu rezervu ar sugebejimu
deka issikapsto, apsilopo spragas. O didzioji dalis matyto LT biznio yra
visiskas chaosas. Jei pagr.vadai protingi, sugeba suburt komanda ir imonej
bent keliolika zmoniu, sulipdoma kazkokia struktura, egzituoja procesai,
atsakomybes, tvarka. O mazesnese, ar kur daugiau fizinio darbo atstovu....