Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: buran
Data: 2009-05-25 08:28:34
Del prognozavimo: labai priklauso nuo veiklos srities. Bet būna, kad
prekės užsakomos pusmetį į priekį. Ir jeigu teko dirbti su Kiniečiais,
turbūt žinai, kad ten porą mėnesių vėluojantys konteineriai yra gana
normalus dalykas. Su tiklsiu prognozavimu pavėlavus porai konteinerių
ką porą mėnesių veiktum? Ir kaip į tai pažiūrėtų nuolatiniai klientai ?
Čia aš iš praktinės pusės rašau, nes teorinę pusę žinau, protingų knygų
pats turiu...