Tema: Re: kam verslui reikalingos paskolos recesijos metu?
Autorius: Raulis
Data: 2009-05-21 09:32:08
Tada viskas aisku. Bankai nera geradariai. Jie dirba su tam tikru
pelno/rizikos santykiu. Jeigu konkrecios imones tas santykis banka tenkina,
bankas pinigu paskolina. Rizika siuo atveju apibreziama/valdoma daugybe
salygu. Viena is ju - uzstatas. Net ekonomikos klestejimo metu nedaug kam
pavyko paskolu gauti be jokio uzstato.

Dėl antrojo klausimo. Kai kuriais atvejais taip - duociau. Zinok, dabar
vienas is geriausiu laiku investavimui. Jeigu esi protingas ir patyres, bei
turi atliekamu pinigeliu, gali pigiai nusipirkti superini versla.