Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-05-24 04:11:39
On 23/05/13 09:14, RaR wrote:

> O kas čia aiškaus? Kaip konkrečiai skolinimasis didina produktyvumą?

Taigi jau aiškinau. Skolinies ir palaikai darbo vietas, kuri dirbtinę
paklausą, žadi saldų rytojų.

> Tai jei moterėlės produktyvesnės už mechanizmus, kam jas pakeitė? Na tai
> vadinasi tikrai durnas buvo ir skaičiuoti nemoka. Kame problema, ar maža
> yra durnių?

Tai ką, tu įsivaizduoji, kad pasaulis statiškas? Iš pradžių jam buvo
produktyviau moterėlės. Vėliau tapo produktyviau robotai (apyvartos
pasikeitė). Koks skirtumas - vieną roboto modelį pakeitei kitu.

> Dėl to žalingumo/naudingumo dirbančiajam, taigi pats siūlei jam
> nuvertintais litais mokėti už tą patį darbą. Anksčiau buvo gaila
> Lietuvos eksporto, dabar jau pasidarė gaila ir darbuotojo?

Man gaila, kai iš importo (neuždirbto) apmokamas darbuotojas. Man smagu,
kai iš eksporto (uždirbto) apmokamas darbuotojas.

> Kai kursą sumažins, atims iš visų, pasirinkti negalės. Kai mažina-didina
> ten, kur labiausiai reikia - daug mažiau problemų sukelia. O be to ir
> valiutai bei bankinei sistemai žalos nedaro.

Va va.. TEN KUR LABIAUSIAI REIKIA. O kas nuspręs? Stalinas? Tu?

> Tai bobutė turi susitaikyti su tuo, kad jei noriu gauti didesnę (ar
> tokią pačią) pensiją, bet iš mokesčių jai nesurenkama, reikės skolintis.

Lietuvos bobutės ir diedukai nesitaikys su tuo. Veselka taip rėkė, kad
net pasimirė.

> Bet žmogui sunku išaiškinti, kad jis gali susilaikyti nuo valgymo, nes
> valstybei reikia investuoti.

Tai seniai žinoma, kad visi tampo paklodę į savo pusę. Tiesiog reikia
kiaušų, kad paspjaut į juos. Vardan ilgalaikio gėrio.

> Kokį ten rezervą visi kiti išdalino? Kažką praleidau?

Valiutos rezervą. Išvardintų valstybių pinigai nuolat svyruoja. Kaip
manai, kodėl? Pagal tave jie visi liko prie suskilusios geldos, nes
kažkuriuo laiko momentu rėmė eksportą?

> Pasikartosiu - jeigu nieko neremi, tai nieko ir neremi.

Fanatizmas.

> O ką, ūkis nekilo, atlyginimai nedidėjo nuo to laikotarpio kaip
> Visokavičiaus bankininkavimo laikotarpiu litas kas kelis mėnesius
> šokinėjo nuo 3-jų iki 5-ių už dolerį? Kad viskas galėtų vykti greičiau
> ir sklandžiau, neabejoju, tik vargu ar tai galima pasiekti lito kurso
> manipuliavimu. O kuo vyriausybė galėtų prie to prisidėti, jau seniai
> parašiau.

Tai ne manipuliavimas. Pats pripažinai su Tomu kalbėdamas, kad visos
prekės svyruoja pagal pasiūlą/paklausą. Net kelis kartus pakartojai.
Lito pririšimas jam nuolat svyruojant rinkoje - štai kur tikrasis
manipuliavimas. Ir vardan ko?