Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-04-11 01:53:54
On 25/03/13 07:27, amenox wrote:
> "abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message

> Na aš niekur nerašiau kad bitkoinai pakeis visas pasaulio valiutas. Tai
> yra tiesiog dar viena valiuta kuria grupė žmoniu susitarė kaip tinkamą
> atsiskaitymo priemone. Jei pilietis už prekes atsiskaitys savo
> augintomis vištomis čia kaip - legalu ar ne? O Lietuva nieko nedarys, o
> žiūrės ką darys didesni, o didesni turės apsispręsti - ar tiesiog
> ignoruoti kaip kad dabar daro ar ... priimti. :) Na taip, tai kolkas
> privatiems asmenims aktualu ne juridiniams.

Išsitrink galvą ir dar sykį. Lietuva priims.... čia trečiadienio anekdotas?

> [...]
> bitkoinų naudoti negalima", nu ir ką? Visiems bbd. :) Jau sakiau,
> techniškai neįmanoma išimti tokios valiutos iš apyvartos, todėl niekas
> neuždraus atsiskaityti su Jonu ar Petru už prekes ar paslaugas. Bitkoinų
> tinklo pajėgumai dabar viršyja 8 kartus bet kokį pasaulio superkompą, o
> jei kuri nors valsybė sugalvos panaudoti juos ... nu ką aš žinau, aš
> plosiu rankomis jei tai įvyks. :) O jei trumpai geriausias pvz. Kipre -
> na laikė žmogeliai santaupas banke, vat ir gavosi kaip yra ir kaip po
> viso šito normalūs žmonės gali pasitikėti bankais? O bitkoinų nei vienas

Qrva, ar Tu klausaisi, kas Tau yra sakoma? Iš pirmų lūpų su developeriu:
https://www.youtube.com/watch?v=zhj1zeisqWY

Nemanyk, kad pirmas toks gudročius atsiradai planetoje žemė, iki šiol
susitvarkė su visais.

P.S. ale kaip smagiai kursas šiandien skalpašino į pietus..... " minus
50 percent down and counting!" http://www.cnbc.com/id/100632030