Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-03-22 02:59:11
On 21/03/13 07:06, RaR wrote:
> Ta integracija - ne šios krizės sprendimui, o tam, kad jų nekiltų
> ateityje.

Jeigu jau ES atlaikys šitą krizę, atlaikys viską. Bet aš dar labai
abejoju - besispjaudančiųjų gretos vis auga. Užtenka vienam-kitam nariui
iškristi, ir kiti (politikai) irgi užsinorės. Mes dar nelabai ką ir
matėm, dar tik gėlytės. Geriausiu atveju pagal dabartinį kopūstų
scenarijų mūsų laukia maskatavimasis vietoje - kaip Japonijoj. Ar tu
nori, kad niekas nesikeistų dar 20 metų? 9 metai realus visuomenės narių
atlygis stovi vietoje, nors buvome supisti ES Tigrai. Ar tikrai nori,
kad bankai ir t.t. nebankrutuotų? Jei taip - ar tikrai supranti kapitalizmą?

> Bet, tiesa sakant, ES strategai visada troško federacinės
> valstybės, tik kad šalių gyventojai pristabdo šį procesą, kaip
> pasiklausiama jų nuomonės. Ta krizių prevencija tuo pačiu yra ir svarbus
> argumentas tiems, kurie visada troško to federalizmo.

Kadangi aš netrokštu federalizmo, tai man nusispjaut. Lietuva tokioje
federalistinėje santvarkoje tiesiog ištirps, ir bus apkrauta skolų
krūvom ir uždusinta, be jokios balso teisės. Bus kaip kokis Tennessee -
viskį tik ir gamina. Koks tolkas, jei galima turėt geriau?