Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: amenox
Data: 2013-03-24 23:47:46

"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message
news:kin302$2lu$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai, be abejonės, teisinėm. Konkurentų niekam nereikia. Pakaks tik pakilti
> apyvartoms..Tiesą pasakius, "vilką mini - vilkas čia".
>
> http://online.wsj.com/article/SB10001424127887324373204578374611351125202.html

Po kiekvieno tokio pareiškimo bitkoinų kursas kyla, dažniau taip. :)

> O kam visoms Vyriausybėms? Tau užteks, kad Lietuvos užrauks, ir pasibaigs
> visos operacijos. Negi važinėsi į Baltarusiją/Rusiją pinigų išsiimt/prekių
> pirkt? Jei taip, tai ir bus įvertinta atitinkamai - kaip KONTRABANDA, su
> visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Nors gal ir nieko naujo tamstai
> nepasakiau - Lietuvoje įprasta vogti ir manyti, kad pasėkmes sutvarkys
> "kažkas kitas".

Ką reiškia uždraus Lietuvoje? Aš galėsiu pirkt bet kur kur ją priima. Ir
kodėl bitkoinai iškart surišti su kontrabanda? Tai nepriklausoma valiuta už
jas taip pat sėkmingai galima nupirkti ir narkotikų ir legalių prekių, kaip
kad ir už USD ar eurus. Jie puikiai aprašyti, jų bus fiksuotas kiekis kuris
dabar žinomas. Skirtumas tik tas, kad jų negalima prispausdinti kaip USD ir
jų nei viena pasaulio valstybė negali kontroliuoti ir tai yra neblogai.

> Tai turi didesnės įtakos, nei piratavimas. Tai ir pasistengta bus
> atitinkamai.

Kaip jau minėjau priemonės turi būti labai žiaurios. :) Nežinau kaip kiti
Interneto vartotojai sureaguos jei juos atjungs. :) Bet vėlgi, nesuprantu
kuo bitkoinai nelegalu ir kam ją reikia draust, taip pat sėkmingai galima
kokius USD užraukt - irgi valiuta irgi kontrabandai kartais naudojami.

> Niekuo. O kuo tie Kipro piliečiai kalti? :)

Beje po Kipro įvykiu neblogai bitkoinų kursas pakilo. Reikia pastebėti jie
pastoviai po tokių dalykų kyla. :)