Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: RaR
Data: 2013-03-25 14:29:18
Vėl nusirašei su tais savo eksporto rėmimais. Kodėl mes turėtume dotuoti
mūsų prekių ir paslaugų pirkėjus? Reikia tiesiog laisvai prekiauti ir
viskas - neturėdamas pinigų, negalėsi ir importuoti. O bendroje rinkoje
mūsų gyvenimo lygis vis tiek po truputį artės bent prie ES vidurkio,
nesvarbu į kurią pusę judės tas vidurkis, bet nesakau kad jis būtinai su
juo susilygins ar viršys. Jeigu gyventojų smarkiai mažės, aišku, ir BVP
lėčiau kils.