Tema: Re: Keistumai...
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-02 09:58:34
A tai reik suprast dabar NT registre sandorių nesimato,
o jau bankuose pradės kažkaip fantastiškai aiškiai matytis?
Nunu...

"Alvidon"  parašė naujienų news:ii9dmn$91g$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tiesiog gerokai protingesnis už tave, neverk, taip jau būna,
žmonės nevienodi, ne visiems vienodai dievai atseikėja ;)