Tema: Re: Keistumai...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-01 01:05:09
Nu steik nesteik..
bet ar jau supratai, kad bankui eina ne promilės?
   Ir visos kitos procedūros, ES parama Lietuvai, visokios renovacijos eina
per bankus ir jiems tai navaras.  Plius dar gausi paskolą renovacijai ir už
tai jau konkrečiai bankui vėl suksis procentėliai.
 Kiekviena valanda užlaikytų pinigų bankui pelnas,. jie gali tuos pinigus
per kelis kartus prasukt. Nu blyn kaip tau nedaeina.