Tema: Re: Keistumai...
Autorius: bet_kas
Data: 2011-01-28 09:25:13
Na pvz. yra žmonių ratas, kurie chroniškai-psichologiškai nemėgsta
bankų. Patys sau bankininkaujantys, tik mastelis dar per mažas tapt
oficialiu banku.

"Bronco"  parašė naujienų news:ihsbh7$abj$1@trimpas.omnitel.net...
On 2011-01-27 13:41, Linas Petkevičius wrote:
> Jo - mane irgi prajuokino ka tik. Primine viena fantastini apsakyma, kur
> planetoje X buvo tik gryni pinigai ir monetos ish plutonio. Tai visi
> labai rupindavosi, kad butu skaidrumas pajamose, nes labai pergyveno,
> kad kaimynas netycia perdaug tu blizganciu rutuliuku neprisirinktu -
> visdelto tai blogas zenklas.

Kita vertus, aš nelabai sugalvoju iš kur pas fizinį asmenį legaliais
būdais gali staiga atsirasti lagaminas pinigų kokiam butui ar namui
pirkti. Jei būdas buvo legalus, tai jam problemų nesukels nueiti ne iki
NT kontoros, o iki artimiausio banko skyriaus ir ten įnešti juos į
sąskaitą. Be to ir NT kontorai, parduodamo buto savininkui ar
parduodančiai įmonei irgi, neįsivaizduoju, koks gali būti džiaugsmas iš
to lagamino popieriukų, kuriuos dar reikės kažkaip saugiai nugabent į
banką. IMHO, bet teisingas būtų sprendimas, nes dabar visi pardavėjai
ima tuos lagaminus, nes bijo, jog jei jis nepaims, tai kiti paims.
Skaidrumo tikrai pasidarytų daugiau.