Tema: Re: Keistumai...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-01 08:04:15
O tai perkant nekilnojmą turtą, ne ta pati procedūra?
 automobilius turguj,  Kazachai vietoj grynų turės mozolintis su bankais.

On 2011-01-31 23:20, Bone Daddy wrote:
> Jeigu oficialiai skelbiama, kad emigrantai persiunčia milijardą litų per
> metus.
> 10% bus 100 milijonų, kurie lieka bankams za nech delat.

Aš suprantu paties nepasitenkinimą ir pritariu tavo minčiai, jog bankai
kai kuriais atvejais perlenkia lazdą. Man tai irgi nepatinka, bet
palauksim, kol pateksim į Euro zoną ir pavedimų kaštai šios zonos ribose
gerokai sumažės. Bet ar sutinki, jog ši tema ir tema apie draudimą
atlikti stambius sandorius Lietuvos teritorijoje grynais pinigais neturi
nieko bendro? Jei nesutinki, tai galime šioje vietoje ir stabdyti diskusiją.