Tema: Re: Keistumai...
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-01 11:20:46
Tai tame ir replės, du tokie lagaminai nebegalės susitikt.

Pinigų turi tada, kai jų turi, o ne tada, kai esi paskolinęs bankui.
Tada turi skolos raštelį.

"Bronco"  parašė naujienų news:ii6r3s$ql2$1@trimpas.omnitel.net...
On 2011-01-31 13:34, bet_kas wrote:

> Apie problemas (apribojimus) gryninant stambesnes sumas iš
> viso atskira istorija (reikia užsisakinėt iš anksto ir t.t ir pan.).

Tai pala, suprantu, jog grynint stambesnes sumas nedėkingas užsiėmimas,
nes bankai iš to labiausiai mėgsta pasipelnyt, bet iškart kyla
klausimas, kam tas "gryninimas" iš viso? Taigi kaba eina, jog turintis
grynuosius nusiperka pvz. NT nusinešęs lagaminėlį iki banko ir ten jo
vargai baigiasi. Nebent ten pora litų už pavedimą yra bėda didelė. O
gavėjui kam juos grynint? Nebent irgi toks pats keistuolis, kuris tik
grynus po pagalve laiko, pasitaikys. Bet tada, manau, jie ir į banką
neeis, kai abu labu tokie, susitiks ir įteiks vienas kitam lagaminėlį,
jokių išgryninimų apmokėt niekam nereiks :)

Trumpiau tariant, jei šiais laikais visuomenė dėl tokio apribojimo yra
labai susirūpinusi, reiškia kažkas negerai yra toje visuomenėje... Čia
turėtų būti galvos skausmas tik kontrabandininkams, kyšininkams ir
kitokiems aferistams, legaliam verslui ir fiziniams asmenims aš didelės
bėdos čia visiškai nematau.