Tema: Re: Keistumai...
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-01 19:16:26
Tai kad pats naivus kaip vakar gimęs...
įstatymai negalioj praeitin (ir neturi galiot). Tai viena.
Na o antra: visokie lubiai su brazauskienėmis - visai
kita opera, tai ne trekinimo problema, o politinės
valios bei galios problema. Ir priedo to istorija.
Nori kad istorijos nesikartotų - palaikyk kad ir šį
aptariamą pokytį. Tokių priemonių dėka USA su
mafija neblogai sukovojo (nepraėjo ir šimto metų
nuo sauso įstatymo mafijai suteikusio supergalias).