Tema: Re: Keistumai...
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-01 00:44:10
O tu žinai procedūrą?
  daleiskim, ne pervedi per banką, o siunti per Western Union.
Moki svarais tenai.. kadangi Western Union operuoja doleriais, keičia į
dolerius, tu sumoki už svarų konvertavimą. Tas pats būtų ir su eurais.
Sumoki už persiuntimą.
Lietuvoj ateina doleriai. Jami ir iš karto konvertuoji į litus, aišku, jiems
tinkamu kursu, plius "už konvertavimą" mokestis.
  Vot ir nusėda gana neblogas navaras. Bankai pasiima už du kart
konvertavimą, W. Union  pasiima už persiuntimą.
  Turint omeny, kad valiutos konvertavimas visada su žirklėm banko naudai,
štai jums ir prašom.