Tema: Re: Keistumai...
Autorius: Bronco
Data: 2011-01-30 17:02:28
On 2011-01-28 08:25, bet_kas wrote:
> Na pvz. yra žmonių ratas, kurie chroniškai-psichologiškai nemėgsta
> bankų. Patys sau bankininkaujantys, tik mastelis dar per mažas tapt
> oficialiu banku.

Turbūt negausiai tokių žmonių Lietuvoje yra, jog pagal juos koreguot
įstatymus. Be to, jiems iškils keblumų tik tuo atveju, jei neturės savo
pinigams legalaus pagrindo. Jei esi užsideklaravęs limoną litų "ne
banke" ir VMI dėl to pretenzijų neturi, tai prieš pirkdamas NT ar naują
auto, užsuks tas žmogelis į kokį mažiausiai nekenčiamą banką ir,
reikiamą sumą įnešęs į sąskaitą, iškart padarys pavedimą kur jam reikia.
Aš asmeniškai dar pamenu tuos laikus, kai bankais niekas nepasitikėdavo
ir visos operacijos būdavo atliekamos grynais, tai patikėk, vykti į
sandorio vietą su lagaminėliu pinigų tikrai nebūdavo jokio malonumo.