Tema: Re: Keistumai...
Autorius: bet_kas
Data: 2011-02-02 09:51:52
Nors keiksmų Lietuvoj ir daug Lubio ar Brazausko adresu...
O bet tačiau, tarp vyriausybių vadovų geriausiai/efektyviausiai stygavusių
darbą, pirma vieta - Lubys, antra vieta - Brazauskas.
Nuomonė ne mano, iš vyriausybės kanceliarijos darbuotojų...

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:ii9ep6$ae4$1@trimpas.omnitel.net...
gal tu ir gerokai protyngas. bet naivus iki iškritimo.
Nu ir ką tu padarysi patikrinęs sandėrio legaluma, įkasi į šikną?
Prašom: Lubys natūraliai pasivogė tokį nekilnojamą turtą - Azotą / Achemą,
nesumokėjęs iš savo kišenės nei cento. Ką tu jam padarysi?
  Ar nors plaukas nuo šiknos nukrito Brazauskienei, nors visi laikraščiai
ausis išūžė? Uspaskichui nukrito?
  Reikalui esant prasuks per dešimt ofšorinių firmelių bankelių ir niekas
galų nesugaudys. Tuo labiau, kad niekas ir negaudo.