Tema: Ats.: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-26 09:59:53
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų news:i2ibu9$4ds$1@trimpas.omnitel.net...
> keletas pvz is nesenos praeities:
>
> Omnitel ikurejas kas?
> Krepsininkai Lietuvos kiek investavo Lietuvoje?
> Kam lietuviams, turintiems pinigu arba zinantiems is kur ju pritraukti,
> investuoti Brazilijose, kai gali LT ir mato ten potenciala?

Ir kiek jie investavo? Kuris tų krepšininkų
1. Galėtų nupirkti pakankamą dalį, kad galėtų dalyvauti valdyme;
2. Turėtų patirties tame versle, kad atneštų savo know-how į verslą.

Tik būk konkretus, nepilstydamas iš tuščio į kiaurą.

> jeigu tu nabageli, isivaizduoji uzsienio lietuves vien tik kaip braskiu
> skynejas, tai man taves truputi gaila

Klausyk, debile, nežadink manyje žvėries. Atsiranda mat ožkutis, kuris sugeba varyt į pievas, vengti visų tiesių klausimų, demonstruoti ypač siaurą pasaulėžiūrą ir dar varyt ant kitų...

> PS man dar ausyse teskamba galutine Lietuvos kuro degaliniu tinklo sandorio
> kaina: 1 lt.

Kartais man atrodo, kad tau kažkas apribojo akiratį išpjaudamas smegenų gabalą.