Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: abc
Data: 2010-07-26 01:14:57
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
news:i23t33$f7q$1@trimpas.omnitel.net...
> Lietuva nera turtinga istekliais, t.y. mes negalime semti pinigu is zemes,
> vandens ar oro. Lietuvoje labai >gaji korupcija ir ypac valstybinese
> imonese isisaknije tokie darbo ar nedarbo metodai, kad reikia >perversmo
> is pagrindu. Ta gali padaryti kas nors is lietuvisku imoniu pvz. VP (ju
> valdomas VST dirbo >zenkliai geriau nei RST jau per toki trumpa laika),
> bet cia vel prasides kalbos apie oligopolijas ir kitas >blogybes ar
> "blogybes". Manau, kad vienareiksmisko atsakymo nera. Mano supratimu kur
> kas >svarbiau tas imones efektyvinti ir mazinti korupcija jose, nei kad
> [...]

Kiek prisimenu uz ta efektyvuma VP paprase dvieju dalyku: mokesciu grazinimo
per invalidu kantora ir bylinejosi del nesumokejimo uz sklypa. Cia tokie
ekstremalus pvz, nors is principo as ne pries privatu versla. Tik nematau
musu valstybes infrastrukturos paslaugu perspektyvos prieinamomis kainomis,
jeigu viskas papultu i pelna maximizuojanciuju savo akcininkams (ne
pilieciams) rankas ir nematau turtingo valstybinio biudzeto, jeigu viska
isparduosim. Net keista, kaip ne kurie lietuviai nesusimasto, kad tam
tikrose srityse turi pasaulinio lygio paslaugas. Neefektyvuma galima
pataisyti savom rankom, uztenka pakeisti darbo santykiu reglamentavima ir
tie patys biurokratai greitai imtu nesti nauda.

> Ka dave Kinijai uzsienio kapitalas? Matyt, kad jiems suprantama to svarba,
> jei jau jie to _reikalauja_ pasinaudodami visais imanomais svertais. Tik
> cia manau kiek netinkamas palyginimas, nes Kinija pas save pritraukineja
> _nauja_ gamyba ir investicijas i _naujas_ veiklos sritis.

Kinijoje uzsienietis negali isigyti daugiau 49% imones: baj baj, Blyne ir
visi kiti besigviesiantys i kinu nacionalini turta, su savo liberalistinem
keverzonem :)

> Nori pasakyti, kad reikia istatyme taip ir parasyt - "Galit investuoti
> Lietuvoje, jei tik veikla bus >nuostolinga"? Ir apskritai, kas per
> nesamones? Is kur tu istraukei, kad esant nuostolingai veiklai tie
>  >pinigai lieka Lietuvoje?

Nu ne, dabar lietuviai daro gudriau: paraso, kad galit investuoti, nes tai
puiki valstybe. Tik suinvestaves ir nepasidomejes realia situacija is anksto
supranta, kaip yra is tiesu :)

Apskritai tokios savokos, kaip amzinai pelninga imone, nera. Todel reikia
suktis greitai - ishkisht KOL pelninga. Svarbu nepramiegoti. Gaila juk
svedams, kad bankeliai nespejo parsiduoti vokieciams, ot butu geros pensijos
svedams prasuktos. Dabar iklimpo ilgam. ;)