Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: Dex
Data: 2010-07-20 12:38:43
jeigu įdėmiai būtum skaitęs visą giją, tai matytum, kad mano pasakymas
"bėda galvose, o ne užsienio kapitale" skirtas RaR pasakymui, kad jis
jau pagyveno šalyje, kurioje užsienio investicijos buvo draudžiamos ir
daugiau nebenori, o tai reiškia, kad būtent RaR iškelia svarbą užsienio
investicijų, o aš savo pasakymu tam oponuoju, t.y. sutinku su abc.

na gal čia labai sudėtingai atrodo iš šalies, nžn....

Dex