Tema: Ats.: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: Blynas
Data: 2010-07-20 08:47:03
Jau matau, kaip braškių ravėtojas su drauge senelių prižiūrėtoja perka dalį "Lietuvos pašto" ir užsiima veiklos optimizavimu bei pelno generavimu.

Tu man dar kada nors atsakysi už skaudančius nuo juoko šonkaulius :)

"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų news:i22n5d$6r2$1@trimpas.omnitel.net...