Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: Dex
Data: 2010-07-20 12:48:50
turbūt aiškiau tamstai būtų, jei būčiau rašęs: "bėda ne užsienio
kapitalo nebuvime, o galvose..." kuom ir norėjau pasakyti, kad turtingai
ištekliais šaliai su daug protingų žmonių visai nereikia įsileidinėti
svetimo kapitalo, kuris, iš principo, yra grobuoniškas, t.y. pirštai
lenkti į save.

Nebent yra didelis know-how poreikis iš išorės, pvz. Kinijos variantas.
Nors ir tai, nesu tikras, ar daug jiems tai davė.

Kitas dalykas, su užsienio kapitalu reikia mokėti žaisti. Pvz. 3
investicijos po 50 mln. sėkmingos užsieniečiams, tačiau ketvirta, 1
mlrd. dydžio kažkokiu būdu žlunga, ir investuotojai patiria nuostolius,
kurie mums lieka pelno pavidalu.

Kad ir pvz. leisti užsieniečiams pirkti LT žemes ne tada, kai sprogsta
burbulas ir kainos nukrenta, o burbulo piko metu. Mažavertes žemes už
kosmine kainą. Sprogus burbului - atšaukti leidimą pirkti. :) Ir
atpirkti jas už 10 kartų mažesnę kainą.

Dex