Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: Dex
Data: 2010-07-20 11:53:10
kur tu matai priešpriešą mano ir abc pasakymų? :)

cituoju abc:
"<...> del privaciu investuotoju nesu pries tai is principo. Bet esu
pries uzsieniecius (man tai asocijuojasi su noru padaryti �quick fix� �
bet ne optimaliausiu sprendimu ilgojoje perspektyvoje). Nes uzsienietis
tik ismels ir pabegs, o gyventi cia mums teks. <...>

Dex