Tema: Re: Lietuva ketina parduoti 18 mlrd. litu vertes turta. Ka manote?
Autorius: abc
Data: 2010-07-26 00:56:25
keletas pvz is nesenos praeities:

Omnitel ikurejas kas?
Krepsininkai Lietuvos kiek investavo Lietuvoje?
Kam lietuviams, turintiems pinigu arba zinantiems is kur ju pritraukti,
investuoti Brazilijose, kai gali LT ir mato ten potenciala?

jeigu tu nabageli, isivaizduoji uzsienio lietuves vien tik kaip braskiu
skynejas, tai man taves truputi gaila

PS man dar ausyse teskamba galutine Lietuvos kuro degaliniu tinklo sandorio
kaina: 1 lt.