Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: Mindaugas T
Data: 2010-11-08 12:40:29
> Turėjau omenyje, jog darbuotojas incidentus šalina, o ne inicijuoja. Bet panašu, jog mūsų suvokimas pačios savokos "IT administratorius" gali gerokai skirtis.
> Anyway, jei jau galima įvertinti broką, tai reiškia tuo pačiu galima įvertinti ir darbuotojo darbo kokybę. ;]
> Ir apskritai, rodos aiškiai pabrėžiau, jog grubiai "apskaitom" tik darbo kokybę ir greitį, o ne incidentų prigimtį ir darbines funkcijas.

Turėjau galvoje, kad incidentus šalina helpdesk. Iki administratorių
ateina tik tai, ko helpdesk pats nepajėgus išspręsti - arba projektiniai
darbai, arba kažkas rimto.

> Wrong. Matosi, jog nedirbote McDonalde. Pamainos viršininkas, technologinis procesas... cirkų cirkas ;]]
> Berods šeštadieniais būna atvirų durų dienos, siūlau nueiti ir pasižiūrėti... nereiks svaidytis tokiais skambiais žodžiais.

Nekalbu apie tai, kas ką ir per kurią vietą išdūrinėja. Kalbu apie tai,
kaip galėtų būti.

> Uoij blia... matau, jog būsite iš to plauko darbdavių, apie kuriuos ir pasakoju. ;]
> Triūsia, škias, nabagas viršvalandžius, savaitgaliais, užvirina darbdaviui dvigubai pelno nei numatyta ir priedo nėr... nes gi blia čia ne darbuotojo nuopelnas, o tik planuotojo klaida. ;]]
> Antram mėnesiui planuotojas klaidą ištaiso ir, įdėjęs labai daug pastangų ir triūso, normą padvigubina.
> Trečiam mėnesiui darbuotojui primontuoja prie galvos šviestuvą, kad galėtų dar ir naktim chujarinti. ;]

Deja, iki darbdavio dar nepriaugau, bet ruošiuosi :) Va ir ieškau
visiems gero varianto.
Iš kitos pusės - už viršvalandžius reikia elementariai bausti, o ne
skatinti. Tiesiog taip ardamas žmogus po pusmečio perdegs, ir visa jo
atnešta nauda labai greitai išlįs į kitą pusę. Ir pats žmogus pradės
dirbti atbulom rankom, ir dar kolektyvui nuotaiką gadins, kaip jis
neprašomas pusmetį arė dienom naktim, o pasirodo niekam to nereikėjo...
Nes iš tikrųjų niekam to nereikėjo.

> Eilinį kartą iškreipiate mano žodžius, taip kaip Jums patogiau.
Dėl to ir rašau konkrečias situacijas, kad būtų aišku.

> Minėjau 700lt fiksą kaip algą, priedų neminėjau, nes teorinio bonuso nelaikau alga. Manau logiška, jog algos su kintamu priedu nelaikau privalumu. Ir, spėju, ne aš vienas. Čia tik darbdaviui privalumas.
Čia visiškai sutariam.

> Na ir iš kur atsirado tas "sąžiningai uždirbti", jei pradėjom nuo "sąžiningai įvertinti"? ;]
O kaip padaryti vieną be kito? Arba lieka fiksuota alga už fiksuotą
laiką kaip vienintelis sąžiningas variantas.

> Aš sakiau, jog _universalios įvertinimo metodikos visai eilei įmonės darbuotojų_ nėra ir negali būti, bet pabrėžiau, jog VIENAI KONKREČIAI POZICIJAI (suprask vienam darbuotojui) YPAČ GAMYBOJE, AR PARDAVIMUOSE, DARBUOTOJO DARBO KOKYBĘ/EFEKTYVUMĄ, ne tik ĮMANOMA, ne tik TEORIŠKAI, bet netgi praktiškai galima labai paprastai įvertinti.
> Kad daugelis darbdavių to nenori daryti ir/arba tiesiog nėra reikalo, čia jau kitas klausimas....
O aš būtent to ir nematau. Efektyvumą suprantu kaip darymą to, ko
reikia, ir nedarymą to, ko nereikia. Ko reikia, pasako viršininkas. Jei
darai daugiau - reiškia jau darai ko nereikia, t.y. jau esi neefektyvus
:) Čia jau nekalbant apie atvejus kai lokalus optimumas susipjauna su
globaliu optimumu.
O jei remtis tiesioginio viršininko nuomone - kaip išvengti myliu nemyliu?

> Grįžtant prie pradinės temos, daugelis Teltonikon priimamų entuziazmu trykštančių studentų _būtent_ ir _nesuvokia_, jog jų darbas _nebus sąžiningai įvertintas_ ir jie _neužsidirbs maksimalaus teorinio bonuso_. *
Apie studentus čia aišku kita kalba, pakankamai dažnai ir tas minimumas
nėra sąžininga darbdavio atžvilgiu :) Žinau kontorą, kuri geriems
studentams suteikia geras sąlygas - ima visus studentus, kurie tik
pasiprašo, po bandomojo geriems pasiūlo gerą algą, su prastais
išsiskiria gražiuoju. Santykis 20/3, t.y. iš 20 besikreipusių studentų
lieka trys.

M.