Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-11-05 12:06:23
Ne kaltinu, o tik išsakau savo nuomonę, pagrįsta tik savo ir kelių kolegų darbo praktika.

Kaip įvertinti?
IT administratorius? Reagavimo į incidentus greitis, jų išsprendimo laikas. Klientų aptarnavimo kokybė, feedbackas. Savalaikis dokumentacijos ir ataskaitų paruošimas. Ir pan.

MaGsimos kasininkės? Elementariai - pinigų kiekis kasoje t.y. padaryta apyvarta, klaidų kiekis (kurias jos labai nuoširdžiai fiksuoja).

Makdonalde sakyčiau pagal darbo greitį ir hamburgerių laukimo eilės valdymą.

Apskritai, jei žmogui būna sustatytas planas tarkim parduoti 100 bandelių, o jis jų parduoda 200 ir dvigubai viršyja planą, tai negi čia susidaro problema įvertinti jo efektyvumą ir naudą įmonei? Juk normalu būtų išmokėti max priedą. Aš, deja, esu susidūręs su tokia sistema, jog ~dvigubai viršyjus mėn. planą darbdavys skundžiasi, kodėl neviršyjei tris kartus, o sekanty mėnesį planas/norma tiesiog padvigubėja.

Todėl nelabai suprantu, Jūsų, mano akim ganėtinai kvailų klausimų.
Ar čia bandote įrodyti, jog taip gyvojoje gamtoje tiesiog nebūna?
Ar, kad tiesiog niekaip neįmanoma nustatyti vargano darbuotojo efektyvumą/atnešamą pelną ar kokį kitą kokybinį rodiklį, kad pagal jį apskaičiuoti priedą?