Na taip... žmogus čia pradėjo lankstyti apie IT administratorius, tai primečiau, kad su ITIL'u bus susipažinęs... ;] Panašu, kad klydau. "ABLomas" <abl@ablomas.com> wrote in message news:ib4c46$sdm$1@trimpas.omnitel.net... > On 2010.11.05 16:16, Mindaugas T wrote: > > Manau, kad Kerėpla žodį "incidentas" naudoja iš ITIL'o pusės (kur tai - > anaiptol ne brokas), o pats - tiesiog jo "ūkišką" reikšmę ;-) > > O šiaip tai yra n+k metodikų įvertinti darbo efektyvumą. Nuo paprastų > iki sudėtingų, nuo valytojos iki korporacijos gen. direktoriaus. Gal ir > ne visai visiems 100% atvejų, bet 95% tai tikrai. Imkit ir naudokit, ką > ten ginčytis, dėliojant savo požiūrį - kai specialistai jau padarė viską > teisingai (na ok, išlyga - teisingiau, nei diletantai ;-)