Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: Mindaugas T
Data: 2010-11-05 11:25:44
Bandau suprasti ką tamsta sakote, o geriausia tai pavyksta užduodant
kvailus klausimus. Pats suprantate kad sąžiningai įvertinti darbo
neįmanoma net teoriškai, bet kaltinate LT dabdavius kad jie to nedaro?

O netgi nusileidus iki konkrečios pozicijos - kaip?
Imam visiškai elementarius atvejus, pvz kaip įvertinti IT
administratoriaus darbo efektyvumą?
Arba dar elementariau - kaip įvertinti maksimos kasininkės efektyvumą?
Arba to berniuko, kur mcdonalde kepa hamburgerius?

M.