On 2010.11.05 16:16, Mindaugas T wrote: >> IT administratorius? Reagavimo į incidentus greitis, jų išsprendimo >> laikas. Klientų aptarnavimo kokybė, feedbackas. Savalaikis >> dokumentacijos ir ataskaitų paruošimas. Ir pan. > > Čia ne darbo, o broko įvertinimas. Dokumentacija ir ataskaitos yra darbo > dalis, o ne bonusas darbdaviui. Incidentai yra brokas. Manau, kad Kerėpla žodį "incidentas" naudoja iš ITIL'o pusės (kur tai - anaiptol ne brokas), o pats - tiesiog jo "ūkišką" reikšmę ;-) O šiaip tai yra n+k metodikų įvertinti darbo efektyvumą. Nuo paprastų iki sudėtingų, nuo valytojos iki korporacijos gen. direktoriaus. Gal ir ne visai visiems 100% atvejų, bet 95% tai tikrai. Imkit ir naudokit, ką ten ginčytis, dėliojant savo požiūrį - kai specialistai jau padarė viską teisingai (na ok, išlyga - teisingiau, nei diletantai ;-)