Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: ABLomas
Data: 2010-11-06 22:00:06
On 2010.11.05 16:16, Mindaugas T wrote:
>> IT administratorius? Reagavimo į incidentus greitis, jų išsprendimo 
>> laikas. Klientų aptarnavimo kokybė, feedbackas. Savalaikis 
>> dokumentacijos ir ataskaitų paruošimas. Ir pan.
> 
> Čia ne darbo, o broko įvertinimas. Dokumentacija ir ataskaitos yra darbo 
> dalis, o ne bonusas darbdaviui. Incidentai yra brokas. 

Manau, kad Kerėpla žodį "incidentas" naudoja iš ITIL'o pusės (kur tai - 
anaiptol ne brokas), o pats - tiesiog jo "ūkišką" reikšmę ;-)

O šiaip tai yra n+k metodikų įvertinti darbo efektyvumą. Nuo paprastų 
iki sudėtingų, nuo valytojos iki korporacijos gen. direktoriaus. Gal ir 
ne visai visiems 100% atvejų, bet 95% tai tikrai. Imkit ir naudokit, ką 
ten ginčytis, dėliojant savo požiūrį - kai specialistai jau padarė viską 
teisingai (na ok, išlyga - teisingiau, nei diletantai ;-)