Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: trickyvic
Data: 2010-11-06 17:34:33
Laba paprastai ivaertinama, kad atliktas darbas laiku, 100 proc
lankomumas, minimum broko ir ttt.
Aisku galima sakyti, kad darbuotojas ir taip privalo stengtis, kad jam
atlygi moka, bet cia pamirstate, kad niekas nieko neprivalo ir zmogus
dirbantis uz minimuma, daugiau des pastangu i vaidinima kad dirba ir
darbdavio apipisinejima, negu kad paciam darbui.