Tema: Re: teltonika +/-
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-11-06 00:51:34
"Mindaugas T" <min20202@gmail.com> wrote in message news:ib13ja$omo$1@trimpas.omnitel.net...

> Čia ne darbo, o broko įvertinimas. Dokumentacija ir ataskaitos yra darbo
> dalis, o ne bonusas darbdaviui. Incidentai yra brokas. Arba paties
> administratoriaus darbo (pražiopsojo besibaigiančias kvotas), arba darbo
> organizavimo (dažniausiai kažkas kažkur pataupė, o  pasekmes tenka
> šalinti administratoriui).

Turėjau omenyje, jog darbuotojas incidentus šalina, o ne inicijuoja. Bet panašu, jog mūsų suvokimas pačios savokos "IT administratorius" gali gerokai skirtis.
Anyway, jei jau galima įvertinti broką, tai reiškia tuo pačiu galima įvertinti ir darbuotojo darbo kokybę. ;]
Ir apskritai, rodos aiškiai pabrėžiau, jog grubiai "apskaitom" tik darbo kokybę ir greitį, o ne incidentų prigimtį ir darbines funkcijas.

> Vėl tas pats. Eiles valdo pamainos viršininkas, o darbo greitį valdo
> technologinis procesas. Jei kepėjas kotletą šildys trumpiau, eilė bus
> trumpesnė, bet klientai gaus pusžalius hamburgerius. Ar tai nauda įmonei?

Wrong. Matosi, jog nedirbote McDonalde. Pamainos viršininkas, technologinis procesas... cirkų cirkas ;]]
Berods šeštadieniais būna atvirų durų dienos, siūlau nueiti ir pasižiūrėti... nereiks svaidytis tokiais skambiais žodžiais.

> Dvigubai viršija normą? Čia planuotojo kompetencijos trūkumas, o ne
> vykdytojo nuopelnas. Apie apgavystes nekalbu - bet vėl, jei Tamsta ir
> toliau dirbate tokiam darbdaviui, reiškia Jums tai tinka.

Uoij blia... matau, jog būsite iš to plauko darbdavių, apie kuriuos ir pasakoju. ;]
Triūsia, škias, nabagas viršvalandžius, savaitgaliais, užvirina darbdaviui dvigubai pelno nei numatyta ir priedo nėr... nes gi blia čia ne darbuotojo nuopelnas, o tik planuotojo klaida. ;]]
Antram mėnesiui planuotojas klaidą ištaiso ir, įdėjęs labai daug pastangų ir triūso, normą padvigubina.
Trečiam mėnesiui darbuotojui primontuoja prie galvos šviestuvą, kad galėtų dar ir naktim chujarinti. ;]

> Tiesiog bandau suprasti, kodėl žmonės algą su kintama dalimi laiko
> privalumu, net jei puikiai suvokia kad tos kintamos dalies sąžiningai
> uždirbti neįmanoma net teoriškai? Dar net nepradėjus kalbėti apie
> tamstos minimą praktiką?

Eilinį kartą iškreipiate mano žodžius, taip kaip Jums patogiau.
Minėjau 700lt fiksą kaip algą, priedų neminėjau, nes teorinio bonuso nelaikau alga. Manau logiška, jog algos su kintamu priedu nelaikau privalumu. Ir, spėju, ne aš vienas. Čia tik darbdaviui privalumas.
Na ir iš kur atsirado tas "sąžiningai uždirbti", jei pradėjom nuo "sąžiningai įvertinti"? ;]
Aš sakiau, jog _universalios įvertinimo metodikos visai eilei įmonės darbuotojų_ nėra ir negali būti, bet pabrėžiau, jog VIENAI KONKREČIAI POZICIJAI (suprask vienam darbuotojui) YPAČ GAMYBOJE, AR PARDAVIMUOSE, DARBUOTOJO DARBO KOKYBĘ/EFEKTYVUMĄ, ne tik ĮMANOMA, ne tik TEORIŠKAI, bet netgi praktiškai galima labai paprastai įvertinti.
Kad daugelis darbdavių to nenori daryti ir/arba tiesiog nėra reikalo, čia jau kitas klausimas....

Grįžtant prie pradinės temos, daugelis Teltonikon priimamų entuziazmu trykštančių studentų _būtent_ ir _nesuvokia_, jog jų darbas _nebus sąžiningai įvertintas_ ir jie _neužsidirbs maksimalaus teorinio bonuso_. *

* - gali būti labai labai retos išimtys.