Tema: Re: Valstybės kalba - valstybės kompiuteriuose (Straipsnio nuoroda)
Autorius: Icetom
Data: 2011-05-25 10:59:34
>Kaip žinia, kompas be OS plius OS kainuoja brangiau, nei kompas su OS.

Dabar kai tėvui pirkau Dell nešiojamą kompą, skirtumas išėjo berods 100 ar
150 Lt ne mano piniginės naudai perkant atskirą OEM LT diską. Gal dar
pakenčiamas toks skirtumas? Man būtų priimtinesnis atvirkštinis atvejis, kai
kompe pagal nutylėjimą yra LT OEM versija. O ypatingais atvejais visada
galima nusipirkti kompą be OS ir instaliuoti reikiamą lokalizavimą.

>tačiau tik labai retai tame sąraše pamatysi ir lietuvių kalbą (ar jau
>nebe?).

Jei esu teisingai supratęs Win licencijavimą, tai Win 7 atveju perki
"Ultimate" arba lokalizuotą versiją. Win "Vista" atveju ir berods jau tokia
"politika" buvo.

>Gal mano požiūris jau tampa senamadiškas. Aš pripratęs, kad tėvai apie
>kompus nutuokia žymiai mažiau, nei jų vaikai ar visokie jauni giminaičiai.
>:)

Jei tėvai būtų informuoti, kad keičiant kalbą (jei tai ne "Ultimate"
versija) jie praranda sumokėtus pinigus už OS ir legalumą, gal kitaip būtų;)
?

>Pasikartosiu, bet manau, jog čia naudotojui reikia GALIMYBĖS, o ne
>PAREIGOS.

Aš po kol kas manau, kad dabartinėms lietuvių kartoms (tame tarpe ir mano
trisdešimtmečių kartai) galimybės dar negalima suteikti šioje vietoje
pardavinėjant kompus visokiuose BMS ir pan. :-) :(

>„Ultimate“ brangi, o lokalizuota versija paprastai nebūna OEM.

Aš gi čia taip juokavau ;) Va, šito mums ir trūksta - "lokalizuota versija
paprastai (ne)būna OEM".

>Išvis mano galva labai be ryšio ta politika leisti keisti kalbas tik
>„Ultimate“ versijoje.

Jei būtų kitaip su kalbų pasirinkimu, gal "Ultimate" nebūtų jau tokia
"Ultimate" ;). Kalbu apie "gaminio" išskirtines savybes.

>Legaliai gali pasinaudoti „Anytime Upgrade“ paslaugomis (ar kaip ten tas
>reikalas vadinasi), „pasikelti“ savo OS iki „Ultimate“ lygio ir tada ją su
>fanfaromis susilietuvinti. Absurdas, nemanai?

Absurdas tame, kad jei dabar norėčiau pakeisti iš EN į LT, turėčiau pirkti
tiesiog naują Win 7 Pro LT licenciją :D